Åkersberga IBF
F13

Välkomna till F13 23/24

Hej,

Här kommer ni få information om allt som rör F13 Svart. Vi kommer försöka ladda upp bilder och filmer, komma med info ifrån matcher och träningar under säsongen. Matcherna spelas på Blå nivå, 4 mot 4 med målvakt, Matchlängd är 2x20min.

Medtag: Klubba, inneskor, glasögon, flaska, mörka t-shirt och mörka shorts.

Till er föräldrar,

Vi behöver hjälp med att bygga sargen till 4mot4-storlek så det inte tar tid från träningen.

Sargstorlek: Långsida13st x Kortsida 6st.

Tisdagar kl 16:00 i Sporthallen B-hallen: Är det låst till förrådet, nyckeln märkt "B-hallen förråd" finns i nyckelskåpet i entrén (ring för kod), bollförrådet är längst ner på höger sida i hallen, där står sarg och mål.

Är det låst in till hallen och ingen ledare på plats? Ring vaktmästaren, nr står i entrén.

Fredagar kl 16:00 i Multihallen Ingarsö

Nu kör vi!

/Magnus, Christian, David, Annika, Mikael, Johan & Roger

Avslutning 2023
2023-05-28 16:38

Fler bilder (+9) >>

Hej,

Vill tacka alla spelare och föräldrar för en fantastisk säsong.

Ledarna F13

Mora 21/4 - 23/4
2023-04-24 10:17
ACKERS F13

Vilken fantastisk helg vi har haft i Mora med många härliga minnen och ett tufft motstånd av lag som vi aldrig har mött tidigare. Tjejerna var så fantastiska och kämpade och spelade bandy hela tiden in till slutsignalen i varje match.

Ingen av tjejerna ville åka hem igår så vi har preliminär bokat vandrarhemmet redan till nästa år. Samt att vi kommer försöka åka på fler läger då tjejerna verkligen har hittat varandra och börjat bli ett härligt lag.

Stolta ledare

Allmänhetens åkning F13
2022-10-24 08:16

Hej,

Då vi inte spelade någon match i helgen passade några i laget på att ha lite roligt med att åka skridskor och fika tillsammans.

Vi ses på träningarna på tisdag och fredag för att ladda inför 2st matcher till helgen.

Ledarna

Vi startar säsongen med lite teknikfys
2022-08-10 20:24

Idag körde vi vårt första fyspass som hölls av 2 tjejer ifrån friidrotten,

Så roligt att det var så stor uppslutning ifrån laget.

Alla tyckte de var riktigt roliga och jobbiga övningar som vi fortsätter med nästa vecka och dom bästa tar vi med oss in på tränningarna i höst.

Hoppas vi ses nästa vecka igen!

//Ledarna

Våra sponsorer