Åkersberga IBF
ACKERS

Då kör vi igång säsongen 21/22!
2021-09-08 15:53

Nu är det äntligen dags att starta upp innebandyn!
Vi startar upp nästa tisdag den 14/9 kl 16:00.
Viktigt att alla har klubba, vattenflaska och glasögon.
Har man inte detta så finns Nordic Floorball i Arninge där man kan köpa till rabaterat klubbpris.

Vi har fått den eminenta träningstiden Tisdagar 16-17 i A och B-Hallen.
Det betyder att vi behöver bygga 2 sarger. Så alla föräldrar som har möjlighet att komma tidigt och hjälpa till är välkomna att göra det.

Under denna säsong så kommer vi även att spela flera endagscuper även kallad minicup. Då vi är många så kommer inte alla kunna vara med vid varje tillfälle men alla kommer att få många matcher under året.
Kallelser kommer att gå ut till dessa ca en vecka innan aktuell minicup.
Allt kommer finnas i kalendern på vår hemsida. Vi finns under fliken P2013 Orange. Kalendern förväntas vara uppdaterad i slutet av denna vecka.
Tanken är att vi ska få till ett föräldramöte när vi kommit igång men mer om det framöver.

Välkomna till en ny säsong!

Ledarna